در برخی موارد ممکن است در عملیات واریز شما جهت خرید اکانت هلوگیت مشکلات مالی رخ دهد که اغلب آنها با مطالعه آموزش مشکلات مالی که در زیر عنوان شده اند رفع خواهند شد.
درست وارد کردن اطلاعات ووچر
اولین مشکل احتمالی وارد نکردن درست اطلاعات ووچر می باشد. دقت کنید تمامی اعداد کد ووچر و کد فعالسازی را به صورت کامل وارد نمایید. حتی عدد صفر را نیز وارد کنید. در غیر اینصورت درگاه پرداخت به شما خطا می دهد.
چک کردن کیف پول
در برخی مواقع درگاه پرداخت پرفکت مانی به شما پیغام خطا را نشان می دهد. اما شارژ حساب شما انجام شده است. در این موارد با مراجعه به بخش خرید اکانت در بالای صفحه موجودی کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد. در صورت شارژ شدن کیف پول اکانت خود را از طریق پرداخت با کیف پول خریداری یا تمدید نمایید.
شارژ نشدن حساب با رمز ارز
در پرداخت با رمز ارز به دلیل حجم بالای تراکنش ها و مدت زمان لازم جهت تایید تراکنش گاهی ممکن است تا 24 ساعت بعد مبلغ واریزی به حساب شما در هلوگیت واریز نشود. از این رو اگر پرداخت با رمز ارز انجام دادید و پس از 24 ساعت همچنان موجودی کیف پول شما در هلوگیت تغییری نکرده، به پشتیبانی ما در تلگرام یا در سایت پیام ارسال نمایید.